måndag 3 oktober 2011

Träning

Nu har jag tränat varje dag i 9 dagar. Tycker de är jättekul. Har vatt gym, zumba och body pump. Känner mig asdum på zumban. Ja är vig som ett kassaskåp så dans är egentligen inget för mig, speciellt inte latindans när de är mycket skaka rumpan å höftrullningar men de är kul å man blir trött. Känns som om man har en 10kgvikt på varje fot när de är snabba fotrörelser men de blir kanske bättre. Ortosen gör de ju stelt oxå men ja måste ha den, annars gör de för ont och den stödjer bra. Om 1v ska ja utvärdera resultaten igen. Har gått ner mycket i vikt =)

Jag har fått en ny favoritkanal på tv. National geographic. Går mycket intressanta program där. Ett ja brukar titta på varje kväll 19.30 är Rymning. Handlar om fångar som rymmer från fängelser. Man får följa dem från att de börjar smida rymmarplaner tills när de åker fast igen. Även fast det är mördare som rymmer så känns de ändå på nåt sätt som att jag är på deras sida. Jämför me att va inlåst på psyk. Tänker att de är jag som rymmer därifrån. De blir en slags spänning. Man sitter och memorerar hur de gör och funderar hur man skulle kunna göra på SSS.

Har börjat sy på en overall i strl 60. Första dragkejdan ja syr i sen i skolan men de gick bra faktiskt =) Den blir i svart och vitt fleecetyg. Gjort av filtarna ja köpte igår. Olika färg på sidorna.

Kan inte fatta att de ja redan har haft Sammie i 1v. Snart dags att han ska åka hem igen =( Kommer sakna han jättemycket! När ja haft han torsd-sönd så sakna ja han hur mycket som helst så de kommer bli värre nu. Men som tur är får ja ha han när ja vill. Har sagt länge att ja ska köpa ett busskort å en mobiltelefon till han =P Nu ligger han på balkongen å sover.

Ute. Inne. Kan inte va nånstans. En helikopter. En polishelikopter. De letar efter mig ute men kan inte va inne för de utgår ifrån att jag är hemma. Vart ska jag ta vägen? Måste gå så träden skymmer mig. Helst med mörkret som skydd. Varför tittar alla på mig? Just det..Jag irrar runt i gummistövlar, tunna träningsbyxor, t-shirt, en stor stickad mössa och solglasögon - när det spöregnar och är kolsvart ute. Det kan va därför de glor...Jag vill inte synas. Klär mig därför mörkt. Men alla andra klär sig ljust, därför är min klädsel utmärkande och alla tittar på mig.

/ Sandra

0 kommentarer: