måndag 24 oktober 2011

Polisen

Idag på morronen låg jag och tittade på film i sängen. Så himla mysigt. Somnade till en film igårkväll.
Va på Snicken sen och gjorde lite julkort. Anette visade ett fint mosshjärta och en hjärtkrans klädd med lingonris. Tyckte de va jättefina. Anette fråga om jag ville göra ett så de gjorde jag. Tänkte att ja förvarar den på balkongen oxå dekorerar ja den till jul. Tänkte dekorera med lite band, kanelstänger, stjärnanis och torkade apelsinskivor. Har tänkt att ja ville ha nån sån krans till jul så de va ju passande. Hitta en fin höstkrans på marknaden så de va därför ja inte ville dekorera hjärtat nu för då hade ja inte vetat var ja skulle ha den.
Vid 13.30 va ja på TC. Cilla skulle följa med mig till polisen och fixa pass. Va jätteorolig och nervös. Fick en xanor innan. När vi kom dig så va fotoaoutomaten halvtrasig så vi skulle komma tebax om nån dag. Cilla fråga om där va nån polis som vi kunde träffa och prata med lite och de fick vi. Även fast ja va rädd så tycker ja de va bra. Å helt fantastiskt att Cilla ställde upp å följde me. När vi skulle gå fick vi inte upp dörren. Va helt säker på att de låst in oss och kände paniken komma. Men man skulle dra i nåt nödutgångshandtag så gick de... =P Efter polisen åkte vi till 11 och träffa AL. Tyckte de va bra att Cilla inte hade nåt emot att jag tränade varje dag. Hon har förstått att ja mår bra av att va på tc. Träffar mycket trevligt folk där, mår bra av att träna och får annat än själskadande att tänka på. När vi va klara på 11 åkte vi hem till mig. Skulle prata med personalen om nästa månda när jag ska följa med Cilla på en föreläsning med Mia Thörnblom för Cilla ska ha hand om min medicin då. Sen va ja hemma och chillade lite innan de va dags att ha gruppträff me Cilla. Idag prata vi om vad och när man ska äta när man är på halvfart. Hon fick ett änglasmycke jag gjort för att hon hjälper och ställer upp för mig så mycket. Blev så glad att hon satt den i sitt halsband när jag kom till träffen. Efteråt vägde ja mig. Har gått ner 13,1kg =) Sa till Cilla att då borde ja kunna ha på så mycket i vikter på bodypumpen. Satt å prata en stund efteråt sen.
Idag va de Maria som satt i receptionen. Va inom där en sväng å prata lite å köpte mat.
Sen har ja bara chillat sen ja kom hem. Satt vid datorn och hade "Pengarna på bordet" på tv på i bakgrunden och sen titta på på "den som dräper". En bra och rätt otäck dansk serie.
Nu är ja jättetrött. Ska lägga mig. Alle kommer med Sammie imån strax innan 7 på morronen. Ska bli så mysigt å ha min lilla bebis hos mig nårra dar =) <3

Cilla, tack för allt. Allt du gör betyder verkligen otroligt mycket för mig <3

/ Sandra

0 kommentarer: