söndag 2 oktober 2011

Träna

Nu har ja tränat varje dag i en vecka. Hoppas att de ger resultat på vågen oxå. Men i vilket fall som helst så tycker jag de är jätteroligt. Tycker de är lite dumt att min cykel är söndrig så måste gå till träningen. Tycker de tar för lång tid men men. Ska lämna in den imån.

Igår va mormor å morfar här å hälsa på. Vi pratade lite sen körde de min cykel till verkstan så ja slipper leda den dit på framhjulet. Sen va vi på en utställning om Ljungby lasarett. Kan säg att ja är sjukt glad att ja är född i denna tiden så man slapp bli undersökt me de instrumenten som fanns där! Hitta en ask som de stod Nervpiller på. Hehe =P

Idag har vi vatt på city gross å jysk. Hitta lite sygrejor. Bla två fleeceplädar som ja ska sy overaller i oxå billiga dragkedjor. Alltid roligt å köpa sånt. Börjar få lite mycket sånna saker bara =P

Ska träna senare idag. Måste bara se så ja får in de i schemat så de stämmer me Sammies mat å kissklocka ;P Är så mysigt å ha han. Vill inte lämna ifrån mig han sen. Idag va han jättepigg å ville ut å gå kl 5. Ja va inte lika pigg på de. Fick han till å vänta till 6.45 iaf. Han har inte fattat dehär me sovmorron asså...
Köpte ett stort ben till han på city gross. Han blev jätteglad men fick ett stort problem. Han kan inte gå ut å äta benet här. Han springer fram å tebax mellan korgen å balkongen men hittar inget bra ställe så han har inte tuggat på de. Men nu sover han. Han är väl trött i hjärnan eftersom han ser mig hela dagarna för att lägenheten är så liten. De är ju inte som i Markaryd där han kan gå undan och sova för sig själv.

Jag har gjort i ordning lite på min blogg Mi amice. Jag syr barnkläder. Mest till bebisar oxå skänker jag pengarna till Min stora dag. Titta gärna in =)

/ Sandra

0 kommentarer: