tisdag 18 oktober 2011

Änglar

Jag har många änglar omkring mig. Verkligen. De hjälper mig och betyder oehört mycket för mig.

Idag ville Sammie ut tidigt men vi gick inte ut förrän vid 7. De finns inte nån tidpunkt på dan som han är piggare än på morronen asså. Men de är mysigt när han kommer upp i sängen.
Vid 10 va de besök hos AL innan ja skulle till Hanne. Slapp medicinhöjning =) Va ett bra samtal annars. Hon blev impad att ja lyckats gå ner över 11kg på så kort tid. Hon nämnde nåt om att ja hade nåt medfött som gjorde att ja har små blodkroppar oavsett om ja har järnbrist el inte men skulle få besked om va de va mer på brev.
När vi va klara hos Hanne så hjälpte mamma mig å storstäda hela lägenheten så nu har jag jättefint. Är så tacksam för att hon hjälpte mig me de! Hade tatt 1mån för mig å göra de ensam och vi gjorde de tillsammans på nårra timmar...
Pratade med Cilla idag. Hon är verkligen en ängel oxå. Hon ställer upp helt för mig fast vi bara setts i mindre än 2mån. Uppskattar det väldigt mycket! På månd ska hon hjälpa mig å fixa nytt pass. Hon ska följa med för att ja är rädd för polisen. Och sen den 31/10 ska ja få följa med henne, Elaine, Maria och Malin på en föreläsning med Mia Thörnblom. Blev så glad att hon fråga om ja ville följa med dem på det.

Det va nårra änglar här på jorden. Det finns fler. Och så har ja nårra änglar som vakar över mig uppe i Himlen. Farfar, Anna, Putte, Hanna bla. Jag behöver aldrig va ensam.

/ Sandra

0 kommentarer: