torsdag 31 maj 2012

Stort nätverksmöte

Sussi kom å väckte mig idag på morronen. Va trött som ett as. När hon kom in igen vid 9 va de knappt ja kunde hålla ögonen öppna den stunden hon va här. Somtur va tvinga hon inte in mig i duschen utan lät mig sitta kvar i soffan. Hon sa att ja inte fick somna om i sängen å de gjorde ja inte heller. Ja somna om i soffan...Sov till 12 sen börja ja göra mig i ordning. Mamma å pappa skulle komma 12.45 för att hämta mig. De skulle va stort nätverksmöte på 11.Ja AVSKYR sånna möten! Ja gillar inte å va me på sånna men ja tycker nästan de är ännu värre när de har möten som ja inte får va me på. Idag va de både och. Den första halvtimmen skulle inte ja va me på för då skulle de komma fram till hur de skulle hjälpa mig å resten av tiden skulle de ägna åt att berätta för mig. De som va me va Mamma, pappa, Anna (läkare), AL, Sara, Inger, Ulrika å Lena. Medan de prata den första stunden satt ja i dagrummet å rita å halvsov. Tyckte inte om å komma in i rummet där de satt sen. Satte mig mellan mamma å pappa. Anna berätta va de kommit fram till. De va vettiga saker som tur va å alla va eniga. Efter en stund va AL å Sara tvunga att gå men vi andra satt kvar en stund till. Anna sa att hon gärna ville göra hembesök hos mig. Blev jätteglad. Tycker så mycket om Anna. Efter mötet fika mamma å pappa lite hos mig innan de åkte hem. Har dåligt samvete för att ja va så låg hela tiden. När de åkt så har ja bara sovit i soffan fram tills nu. Ska titta lite på tv nu å hoppas att ja kan somna ikväll...

/ Sandra

0 kommentarer: