onsdag 7 april 2010

Vår i luften

Idag har jag passat Meva på förmiddagen. Hon är ett riktigt litet monster, slaktade två av Sammies leksaker och slet sönder nåt gosedjur. Men det gör inget för hon är så himla go och söt, jag bara älskar henne! Hon har blitt så stor och har ett så gulligt ansikte. Vi var uppe på mitt rum. Sammie var med i början men han gick ner efter ett tag. Meva kom lite efter 8 och jag var ute med dem och lekte i trädgården direkt. Det var inte alls kallt. När jag gick ut vid 11.30 igen så var det riktigt skönt ute. Jag räfsade ihop alla björkgrenar som ligger på hela baksidan. Jag försökte iaf, sen att det var två vilda hundar som tyckte det var jättekul att rulla sig i högarna jag räfsat ihop och sprida ut dem igen var ju en annan sak..=P

Jag och mamma precis hem från en runda i skogen med Sammie. Idag fick han tillåtelse till att bada. Han låg i länge, gick längs bäcken i vattnet och la sig för att svalka sig flera gånger. Det var riktigt varmt ute nu. 14grader. Överallt ser man hur krokus, scilla och snödroppar börjat komma upp och fåglarnas kvitter. Riktigt mysigt. Nu börjar våren slå ut! =)

/ Sandra

0 kommentarer: