söndag 28 mars 2010

Hemdags

Hemdags idag. Vi åkte inte så himla tidigt. Första biten sov jag och resten tittade jag på film. Fast mot slutet somnade jag igen. Det var en bra sysselsättning för tiden gick så himla fort. Vi stannade och åt på Mc Donalds. Kände mig SÅ onyttig så det var helt sjukt. Fick ångest över det. Jag ska inte äta onyttigt har jag bestämt.
När vi kom hem till Markaryd blev Sammie helt överlycklig över att vara hemma och att komma till sin korg som vanligt. Det är så roligt att se han vara så glad. Han springer runt, rullar sig på gräsmattan och sen viker han sig dubbel i korgen med nåt av hans gosedjur och skäller av lycka. Om man ändå kunde bli så glad för så lite….
När vi packat upp allt så tittade vi på Körslaget. Det blev fel på utröstningen. Först sa de att Team Rongedal åkte ut och sen sa de att det hade blitt fel och att det var Team Gyllenhammar som åkt ut. Tycker att de kunde köra ett extraprogram där utröstningen inte började förrän nästa vecka ist.


/ Sandra

0 kommentarer: