onsdag 29 december 2010

Mellandagarna

Juldagen och annandagen tog vi det bara lugnt. Fast inte pappa. Han hade fullt upp med att få bort snön på taken på Brafab. Vi brukar åka till faster på annandagen men det blev inte så detta året pga det. Ist så hjälpte mamma mig att packa och sånt. På måndagen och onsdagen var vi uppe i Ljungby med två stora lass. Bar ner en del i förrådet och fick in alla kläder och så.

Dan innan nyår var vi inbjudna till Ingar och Lasse. De berättade att Moa direkt hade sagt "jag ser att det är Eva och Sandra som är tomtar" när vi kom gående. Jahapp..så var det med det =P Kände mig så lost. Alle skulle iväg till nån. Som tur va prata ja me Johanna ett bra tag. Kände mig ändå så himla efterbliven...Alla planer inför nyårskvällen gick på högvarv och ställde till kaos. Hade alldeles för många dumma tankar och de hjlpte mig att få fyrkantiga planer på exakt vad och hur jag skulle göra för att slippa fira nyår.

/ Sandra

0 kommentarer: