fredag 9 mars 2012

Trött

Minns att ja vaknavid 7 av att mobilen ringde. Stängde av larmet å somna om, typiskt. Vakna 7.45 av att personalen kom in me min medicin. Fick brått iväg till teckenspråket sen. Vi fick nya meningar idag som vi skulle gå igenom själva och sen skulle Anki gå igenom dem med oss. Vi fick oxå titta på en del av Familjen Annorlunda med teckentolk. Jösses va de går undan asså! Fattar inte hur de kan lyssna på vad som sägs och tolka samtidigt. Ja börja känna mig väldigt trött mitt i avsnittet och ville bara lagt mig ner på bänken och sova. De kändes som lite kortisontrötthet faktiskt för den kom bara sådär pang bom från ingenstans och blev inte bättre av att ja gick ut från klassrummet och gick lite i korridoren. När de va 20min kvar av lektionen orka ja inte mer så ja cykla hem. Somna direkt och vakna 12.30.
Hanna kom till mig efter hon slutat skolan. Vi spela singstar och titta på De regnar köttbullar och Ice age 3. Sen följde ja henne hem. Satt å gjorde ingenting när ja kom hem. Kände inte för att göra nånting alls även fast ja hade många ideer på vad ja skulle kunna gjort. Allt känns som en tom bok - meningslöst...
Ikväll titta ja på minuten och sen Ice age 2. Minuten är rätt kul. Underhållande å bra å sova till.
Gonatt gott folk!

/ Sandra

0 kommentarer: