söndag 2 januari 2011

Förlåt

Min fina fina älskade vän. Förlåt men det var för ditt eget bästa..! Jag vill inte att du försvinner, jag vill ha dig kvar här på Jorden. Jag vet hur det känns när det blir så som det blev för dig nu. Jag verkligen avskyr de å blir arg när det händer mig. Därför kändes de väldigt tungt och jobbigt när jag var tvungen att göra samma sak mot dig. Men jag var tvungen..Det hade kunnat få förfärliga konsekvenser annars.
Förlåt, tårarna har runnit sen du ringde 2.30. Blev så orolig för dig. Jag förstår om du är jättearg på mig nu men jag hoppas att du kanske förstår nån gång i livet att det var för ditt eget bästa och att du förlåter mig. Det känns som att jag svikit dig men jag vill dig bara väl. Jag kunde inte bara lägga på luren och veta hur du hade det och sen somna om lixom. Du betyder så himla mycket för mig. Vi har bara känt varann en månad men ändå känner jag så mycket för dig. Jag brukar inte känna så mycket för nån efter så kort tid. Du är speciell. Hoppas att det löser sig för dig.

Fick ett sms av en vän, vi ska höras senare så jag får veta hur det gått.

<3 dig

/ Sandra

Uppdatering på kvällen
Har vatt en lång dag idag. Va uppe i Ljungby med en massa saker idag. Dator och TV bla. Packa ner, packa in, packa ut, packa upp. Blir helt snurrig i huvet av allt. Men de är kul att se allt komma på plats där nu.

0 kommentarer: