måndag 3 januari 2011

Flytt

Idag har jag flyttat! =) Äntligen var det dags att få flytta in i lägenheten. Har blitt jättefint här. Ja å mamma åkte hemifrån vid middagstid. Då hade vi vatt å löst ut mediciner och handlat basvaror innan. Mötte pappa precis när vi skulle åka. Kändes bra. Hade ytterligare saker med upp som vi lasta in.
De bestämde att mina astmamediciner kunde va inne i medicinskåpet hos mig eftersom jag inte får ut nåt av att överdosera dem.
Det kändes konstigt när mamma åkte. Fast ändå bra på nåt vis. De va den där "bli lämnad ensam känslan" som jag alltid får när de åker hem efter att ha hälsat på mig när jag är inlagd. Gick ut på balkongen å vinka på henne å sto kvar tills ja inte såg bilen mer. Sen titta ja lite på TV å lite innan 18 gick ja me personalen till Träffpunkten för å äta kvällsmat. Va trvligt där men nervöst bland så många nya. Efter följde ja me ut på promenaden som personalen alltid går me de som vill 18.30. Sen va ja trött å satt å slappa framför TVn. Kändes lite konstigt att gå å lägga sig sen men i de stora hela kändes allt bra.

/ Sandra

0 kommentarer: