måndag 25 juni 2012

Träna

Somna om när personalen vatt inne me min morronmedicin. Vakna vid 10. Skulle vatt på snicken då men ringde å sa att ja inte kom. Fortsatte å sova sen. Vid 13 kom Sussi in me min medicin. Hon visa bilder på sitt barnbarn. Oliver ska han heta. Han va så söt! Hon fråga om ja ville följa me henne å träna efter jobbet å de ville ja gärna. Blev jätteglad att hon fråga! På emfikat fira de mig. Fick rabarberpaj som Lena gjort. Sen cykla ja iväg till gymmet. Först gick vi på crosstrainern. Sören va jobbigt de va asså! Sen tog vi alla stationerna på gymmet och avsluta på löpbandet. Sussi körde hem efter de men ja fortsatte me sh'bam. De va nytt pass idag så både Jenny, Sofie å Emma körde. De va ett roligt pass. Fast fick gå när de va 10min kvar för att hinna till xtravaganzaträffen. Klockan va rätt mycket när ja kom hem. Hade tvättid då kom ja på. Hurra...Men hade inte så mycket som tur va. Titta på Wallander - Mastermind sen. Va så korkad att ja la mig ner å blunda i en paus. Sen vakna ja vid 1 å filmen va slut...

/ Sandra

0 kommentarer: