lördag 28 april 2012

Deppdag

Idag hade ja en deppdag halva dan. Drog ner alla persienner igår å gick inte upp å öppna när personalen kom me min medicin på morronen. Hade bestämt mig för att bara stanna i sängen hela dan. De va Sussi å Jennifer som kom. Sussi kom in vid 9 också å sen vid 13. Då tvinga hon mig att gå in i duschen. Hon gick inte förrän ja gått in i duschen. Vi bestämde att ja skulle komma in till henne å spela skip-bo efter fikat vid 14. Gick in vid 14.30. Hann spela 3ggr innan de va dags för rapport. Sov lite till när ja kom in till mig igen. Mormor ringde å beställde ett kort. Satte mig å börja leta efter lämpliga bilder som ja kan använda mig av när ja ska göra kortet. Sen ikväll kom David hit en runda. Har suttit å pratat å hatt jättetrevligt. Nu är de dags att nana. Gonatt.

/ Sandra

0 kommentarer: