tisdag 16 augusti 2011

Kaos


Vad är det som händer? Varför cirkulerar allt kring förföljelser, poliser och röster? Paranoia fick jag höra. Va, vad vem?! Jag?!! Nej så är det inte. Jag är inte paranoid...!!!

Medicinhöjning. Efexor el zyprexa? Hmm..Jag vill inte gå ut och jag orkar inte det heller. Om man höjer efexoren kanske orken kommer oxå kanske man kan ändra på viljan då. Fick höra idag att Hanne planerade att göra tvärt om ist. Visst. Spelar ingen roll. Jag bryr mig inte. Pallar inte bry mig de får göra som de vill jag behöver ändå inget av dem.

Läkare från psykos. Va?! Varför då?! Ja behöver inte träffa nån därifrån för ja är inte psykotisk! Jag vägrar...Jag har alltid fått höra att mina hallisar beror på ångest och att jag INTE är psykotisk. Varför ändrar de sig?

Jag är inte psykotisk. De är bara de som spionerar på mig som vill få mig att verka psykotisk. De vill behålla sin kontroll över mig och få mig att verka helt snurrig. Efter alla turer in och ut på sjukan och alla snurrigheter som varit då så tror de bara att allt är nåt som jag hittar på och att jag inte har koll på nåt. Men jag har stenkoll. Jag vet exakt vad de håller på med. Polisen har sina spioner ute som följer mig överallt. De har kameror som ser allt. De tror att jag inte vet men det gör jag. Folk säger att det inte är så, att det bara är nåt som jag fått för mig men så är det inte. Jag vet. Jag vet mycket mer än de tror.

Mitt Hb är inte så bra. 1/8 va de 99. Sofie på VC sa att de ger blod under 90. Idag, 2v efter va de nere på 76. Inte så konstigt att jag är yr å svimmar och har huvudvärk. Fick remiss till medicinkliniken. Funderade på om jag ska ringa VC och säg att de skickar remissen till endokrin i Växjö ist. Maria ordinerade ju järndropp förra året och har översikt över min trötthet och tumören oxå. Fast hon har semester nu. Har telefontid me henne 29/8 så de är ju ett par veckor dit. Vet inte om ja orkar va såhär tills dess. Får se...

/ Sandra

0 kommentarer: