måndag 29 augusti 2011

Grattis bror!

Kan inte fatta de. Idag fyller min lille lillebror 18år! Han är inte så liten längre med andra ord...Stort grattis till dig iaf!

Idag har jag börjat mitt nya liv. Vill inte berätta riktigt än men ni kommer se en förändring på mig inom kort. =)
Åkte me faster å Janne till Markaryd på kvällen för å fira bror. Kändes bra å va hemma. Upptäckte nu i efterhand att mina presenter till Alle va lite komiska. Han fick ölglas å ölspelet =) Hitta ölspelet i början av året å visste att ja ville ge han de å han sa att de skulle användas flitigt på freda när han ska ha fest. =)

Hade med mig byxorna ja sytt till Hugo och visade även resten ja sytt för alla på kalaset. Roligt att de gillar dem =)

Hade gjort en liten tipsrunda med frågor om Alle. Men typiskt nog så hade ja skickat iväg ett mail till mamma å glömt bifoga filen. Typiskt mig. Men faktiskt så gjorde de inte så mycket för de regna ute. Läste bara upp frågorna ist.

Va jättetrött när vi åkte hem. Kändes lite konstigt av nån anledning. Vet inte varför. Mamma ska komma upp onsd el torsd så vi ska gå på bio. Pappa kanske kommer me oxå för de måste ha nya pass.

Hade telefontid me Maria Thunander i em. Hon sa att ja behövde järndropp. Va egentligen så att när ja nämnde extrem tröttehet för Hanne i mitten av juli så sa hon att ja skulle ta det med Maria så ja fick telefontiden då och under tiden va de nån annan som upptäckte att ja hade lågt Hb så ja redan hunnit få tid för behandling.
Nu ska ja sova. Ska va på medicinska dagsjukvården imån kl 8 å få järndropp. Äntligen!!!
/ Sandra

0 kommentarer: