torsdag 18 augusti 2011

Bara så himla fel

Allt känns bara så himla fel. Jag gör allt fel å är fel. Är totalt jäkla missanpassad. Är så himla trött på allt.

På förmiddan va ja hos Hanne. Hon sa att ja skulle ha läkarsamtal me en på Ljungkullen (psykos) i nästa vecka. Å att AL skulle va me på nåt annat möte där oxå. Suck..Ja vill inte dit. Då blir inte Hanne min behandlande läkare längre å ja vill ha kvar henne för nu har ja förtroende för henne osv. Ska fortsätta träffa henne men som hon sa "ja har inget å säg till om längre då och de blir inte ja som sköter kontakten med kommunen å sånt heller." Skit oxå..! Fick reda på att ja tillhörde Ljungkullen när ja fick min första kontakt med psyk. Visste inte de. Iaf så tillhörde ja dem och sen sa de att ja inte var psykotisk oxå fick ja börja på 11an ist. Hanne sa att hon skulle höja min zyprexa. Har minimal dos 2,5mg eftersom hon ville se om den hjälpte. Trodde hon skulle höja till 5mg men hon höjde me 5mg ist. Hon sa att hon va restriktiv med Xanor men att de på Ljungkullen kunde ge mig mer. Hon ville att de skulle göra det för att hon va mån om att ja fick rätt medicinering. De är väl fan oxå att man inte kan funka normalt utan en massa kemiskt skit. Funkar ju inte ens me det heller. Hanne sa att hon såg tydligt att ja mådde skit. De lyser dålig energi runt mig...

/ Sandra

0 kommentarer: