onsdag 5 maj 2010

Varför?!

Fick reda på att Anna skulle jobba kvällen idag så längtade jättemycket tills klockan var 15. Men säg den lycka som består…Den jäkla läkaren kom in och sa att jag skulle bli flyttad till 24. Sa att jag inte ville och då hånlog han den jävlen! Blev riktigt arg och då sa han bara helt iskallt ”bälta henne och ge cissordinol acutard”. Blev ännu argare men det tjänade inget till. Blev bältad och fick den lugnande sprutan men blev inte ett dugg lugn. Snarare argare. Var ett jäkla krabb med nedflyttningen sen. Bältessängen på isoleringen sitter fast i golvet så först flyttade de över mig i en annan som de körde ner mig till 24 i. Sen har de satt fast den bältessängen på 24s isolering i golvet nu också så de fick lossa mig först och sen trycka ner mig i den bältessängen där. Omständigt… När jag kom loss fick jag först ligga typ 15min inne på sal 5 och sen blev jag flyttad till 4an där jag brukar ligga. Var trött så jag sov när E kom tillbaks från sin perm.

Fick reda på att både A och C hade blitt utskrivna sen sist. Verkligen kul att de slipper vara inlagda men saknar dem!

/ Sandra

0 kommentarer: