torsdag 13 maj 2010

Mysig dröm

Inatt drömde jag att jag var på SHEDO-träff. Hade en liten bebis också! En liten flicka. Hon var så liten så liten. Hon orkade bara dricka en liten droppe från nappflaskan innan hon var mätt. Mysigaste drömmen asså! Kände sån kärlek till henne. Undrar om det är modersinstinkten som gör sitt. Vi pratade om det häromdan bara att alla flickor, iaf de flesta, har en dröm om att få barn.
Ikväll har Eva vatt och hälsat på mig. Hon var hos mig i 2h och vi hade jättemysigt som vanligt.
Det har vatt ett himla krabb med mina Serviceresor till imån. Personalen sa att jag skulle boka själv men de på Serviceresor sa att jag inte fick det för att sjukhuset måste intyga att jag får åka hem. Sen var det nåt om att de inte körde färdtjänst till Markaryd och att det inte var som vanligt att jag betalade 100kr för resan. De sa att eftersom jag skulle på permission så var avd tvungna att betala resan och det skulle kosta 1500kr enkel resa! Snacka om SJUK resa! Tänk om jag inte får åka på fler permissioner nu bara för att det är så dyrt =/ Tur iaf att jag inte skulle betala resorna…

/ Sandra

0 kommentarer: