söndag 16 maj 2010

Anna

Idag har vatt en rätt bra dag. Kändes jobbigt att ja vakna vid 5.30 eftersom att det kändes som om dagen aldrig skulle ta slut + ja sovit jättedåligt de senaste nätterna. Läste lite och lyckades somna om igen så hann sova lite innan frukost som jag bestämt att jag skulle äta idag. Efter det låg jag i sängen och tittade på Emil och griseknoen =) Mysigt. När jag sett den klar så satt jag och målade med mina promarkers i flera timmar. E kom tillbaks från sin perm. Har saknat henne.

Blev rädd. Andnöden gick inte över. Sen var det min tur oxå. Men ja har ju medicin mot det. Sen kom läkaren så jag lämnade över sålänge. Tänkte fortsätta efteråt. Men det gick inte. Det knöt sig direkt. Fick gå upp till PIVA och andas i deras ailos. Den är mycket bättre än den här. Träffa Roselie =) Fråga om Anna jobba och de gjorde hon. Fast vi va tvungna att gå ner på 24 igen när jag inhalerat klart så ja kunde inte träffa henne. Ja bad Ted att ringa upp å höra om hon hade tid att komma ner men hon va ute med en patient och skulle ringa när hon kom tebax.
Medan jag väntade kom Eva in på mitt rum. Visa henne det ja målat oxå satt vi och prata lite. Sen kom Ted in och sa att Anna skulle komma ner om 5 min! Blev så himla glad när hon kom in på mitt rum! Denna människa är för underbar, ja bara älskar henne! Vi satt och prata lite. Hon sa att hon tyckte det var kul att se mig så glad =)Var så längesen vi sågs. Har inte sett henne sen innan vi var i Trysil.

♥ Älskade Anna förgyllde min dag ♥

/ Sandra

0 kommentarer: