tisdag 9 februari 2010

Vimsig

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Brukar aldrig svara i telefonen hemma för det är ändå aldrig till mig. Brukar vänta på att nån annan ska svara så långt som det går. Men idag var det ingen som svarade så jag masade mig upp ur sängen å svarade halvt urvaken - oxå var det en försäljare...Dessutom trodde hon att jag var mamma så hon börja ställa en massa frågor om trosor. Vet inte hur många gånger jag fick säg att jag inte var Eva innan försäljaren fattade det...
Iaf så upptäckte jag att det var 45min kvar bara innan jag skulle va på Södergård så det blev att sätta lite fart.

Pratade med AL idag. Hon hade pratat med Hanne och jag får öka min medicindos när jag vill så ska försöka få det gjort så snabbt som möjligt så jag får ut så mycket som möjligt av skidsemestern. Jag och mamma ska träffa Anders på torsdag. Hoppas på att jag kan börja redan då. Jag har iaf som krav att jag vill va på PIVA isf. Jag mådde jättedåligt när jag började med den medicinen jag ska höja dosen på så det är därför jag ska vara inlagd tills jag börjar må bra av dem...

/ Sandra

0 kommentarer: