söndag 7 februari 2010

Tiden går

Idag fyller Andreas 25. För inte så längesen tittade jag på film från när han föddes. Jag minns hur vi lekte när vi var mindre, allt skit han, jag, Ida och Jon gjorde =P Första tanken jag får när jag tänker på att han fyller 25 är "jösses vad gammalt..." bara det att man själv har ju inte slutat åldras precis. Om 3 år är det min tur att fylla 25.

Har gjort klart korten som Fanny och Matilda ska få. Kul att göra barnkort, inte så ofta jag gör det.
Sen är det ju snart Alla hjärtans dag, nårra födelsedagar och lite beställningskort så ja, jag sitter inte arbetslös när det gäller den fronten.
Var nån minut från att ropa hem en cuttlebug på Tradera men ville inte köpa den riktigt än. Vill veta mer om de olika stansmaskinerna oxå vill jag veta var Lonni hade hittat för information.

/ Sandra

0 kommentarer: