onsdag 10 februari 2010

Väntan

Har väntat sen i måndes på att få svar på mailet jag skickade till min läkare men har inte fått nåt svar än och lär inte få det heller. Ska träffa han imån men hade lite frågor som man kan behöva nårra dar för att reda ut. Är nervös inför imån. Ska inte hoppas på nånting. Utgår ifrån att inte få börja ökningen av min medicin imån. Om man alltid utgår ifrån det värsta så slipper man få en massa förväntningar och då blir man inte lika besviken...

Idag har det vatt en vanlig slöonsdag. Sov länge och har inte fått nåt vettigt gjort på hela dan. Ida ringde å fråga om jag ville följa med henne Till Halmstad och handla ridstövlar och ett par termoridbyxor. Blev glad att hon fråga =) Vi åkte efter16.30 när hon slutat jobbet. Men hon hittade varken stövlar el termobyxor. Däremot hitta hon lite kläder inne på Eurostop och jag hittade ett skärp. På vägen hem körde vi inom McDrive och var jätteonyttiga...

Ikväll har jag packat lite ifall det nu skulle bli att jag får börja ökningen av medicinen imån. Även fast det alltid är samma saker som jag vill ha med mig alla gånger jag är inlagd så tar det sån himla tid att packa! Fattar inte varför...

Var och tog mina stygn på VC igår på morronen. Ssk tyckte inte att det läkt fint och det kan jag väl hålla med om. Det läker alltid dåligt. Det blir ju så efter ett tag...Dessutom är jag duktig på att pilla i såren oxå.
På eftermiddagen var jag och Sammie på Södergård. Denna gången hade Lonni med sig sin QK-tång så nu har jag jättemånga fina dies som jag kan leka med =)
På kvällen kom morbror Ulf och åt middag hos oss. Anki jobbar som reseledare i Egypten nu och kommer hem siste april så han har hela huset för sig själv hemma.

Har haft sån himla ångest över alla val jag ställts inför nu. Det är busenkla val men jag tycker att de är ångestframkallade. Får så dåligt samvete.

Igårkväll skickade jag iväg en beställning på en cuttlebug stansmaskin, ett alfabet som hör till och en massa blommor och så ropade jag hem 58 cardstock i neutrala färger på Tradera =)
Ska bli spännande när det kommer hem!
Har bevakat lite olika auktioner på lite olika dies Tradera. Är ett himla bra sätt att handla tycker jag. Man kan få jättefina saker jättebilligt och mycket är helt nytt oxå.

Nu har jag tittat en sista gång för ikväll om jag fått svar från min läkare och det hade jag inte. Ska gå och lägga mig nu iaf, börjar bli trött. Ska va i Växjö kl 11 imån så får va utvilad till dess.

Gonatt alla!

/ Sandra

1 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Tack för titten i min blogg, det är så roligt att se vem som kikat förbi.
Hjärtat du undrade över, är en Cuttlebugdie med två olika hjärtan. Väldigt användbar.
Ha en fin Alla ♥ dag!