söndag 12 juni 2011

RIP älskade Hanna vila i frid

Om man va i ett vakum innan så är de inget emot vad jag är i nu. Gråter hysteriskt å vet inte vart ja ska ta vägen. Kom hem vid 22 å satte mig vid datorn å va inne på fb. De första ja ser är att C fråga vad som hänt med Hanna. Fatta inte vad hon mena. Gick in på hennes sida å ser bara att folk skrivit en massa hjärtan å RIP Hanna. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!! tänkte ja inte du du oxå Hanna! De får inte va sant! De KAN inte va sant! Men de va de...Hanna är död. Ringde E för å höra om hon visste nåt. Hanna hade fått permis i fredes och på kvällen tog hon sitt liv.
Kan inte fatta att de är sant! Trodde aldrig att hon skulle göra så. Hon brukade alltid säg till nån när hon mådde som sämst.


                                         Hanna o ja i min sjukhussäng. Hon va så snäll å kom å
                                                      hälsa på mig när ja låg inne för min tumör.

Ska försöka sova nu. Är så trött så ja vet inte vad.
Vila i frid nu Hanna! Hoppas att du fått ro nu och att du har de bra där du är nu.
/ Sandra

0 kommentarer: