torsdag 27 augusti 2009

Händelserik tid

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här. Även fast det inte har gått så himla lång tid sen sist så har det hunnit hända en massa, massa saker.

-Vi har haft en underbar vecka på Samos
- Jag har hunnit vara på 5 sjukhusavdelningar på 3 olika sjukhus den senaste veckan exlusive besök på akuten, vårdcentral och dagsjukvård.
- 27 nya stygn
-Man kan kalla vissa händelser på ett av sjukhusen som spännande kaos
- Jag har träffat mina gamla lärare från gymnasiet. Hade en jättemysig pratstund med Kajsa, en av mina mentorer
- När jag ändå var på skolan så kunde jag bara inte låta bli att hälsa på min älskade KARIN <3. Hon är skolsköterska och har en mycket speciell roll i mitt liv och en plats i mitt hjärta kommer alltid att vara hennes.
- Jag har fått veta när jag ska börja min DBT-behandling
- Stormöte är på G med folk från kommunen, avd 11 och avd 24.
- Jag har fått besked om att jag får komma på Sofia Åkermans föreläsning på universitetet i Växjö =) Kom precis tillbax till avdelningen från akuten med lite nya stygn när jag fick samtalet om det och vips så blev min dag mycket bättre.


Jag kommer skriva lite om allt som hänt lite i taget nu en tid framöver. Det blir bara en massa gojja om jag ska skriver allt på en gång....

0 kommentarer: